IES Son Pacs - Portal extern
Joves reporters pels refugiats Imprimeix

Notícia apareguda al Diario de Mallorca

Extracte:

Empatía y periodismo. Estudiantes de 1o de ESO de Son Pacs han puesto el micrófono a Francina Armengol, José Hila, Miquel Ensenyat, a consellers, directores generales y concejales para preguntarles sobre los refugiados. La actividad forma parte de un proyecto del instituto (Salus per Acceptionem) para trabajar la empatía y reflexionar sobre cómo acoger a las personas que se ven obligadas a huir de su país.

pdfDescarregar

Darrera actualització de dimecres, 15 de març de 2017 22:26

L'IES Son Pacs guanya un premi estatal contra el tabac Imprimeix

Vegeu el video:

Notícies als mitjans de comunicació:

arabalears.cat - Enllaç

Última Hora - Enllaç

Darrera actualització de dimecres, 15 de març de 2017 22:15

Vaga d'alumnes dia 9 de març Imprimeix

Benvolgudes famílies.

Davant la petició de la majoria absoluta dels delegats del centre per sumar-se a la vaga convocada per als dies 9 de març per sindicats d'estudiants en contra de l'aplicaió de la LOMCE i el 3 + 2, l'alumnat ha seguit el procediment establert a l'article 14, dret a la manifestació col·lectiva de discrepàncies del decret 121/2010 que estableix els drets i deures dels alumnes i les normes de convivència.

Per això us comunicam aquesta circumstància de vaga per al proper dijous 9 de març.

D'aquest dret n'estan exclosos els alumnes que cursen 1r i 2n d'ESO.

Com a famílies podeu justificar l'absència. Les activitats de l'institut es desenvoluparan amb normalitat.

Ben atentament,

Pere Morell. Director

Darrera actualització de dimarts, 7 de març de 2017 14:59

Vaga d'alumnes dies 2 i 9 de març Imprimeix

Benvolgudes famílies.

Davant la petició de la majoria absoluta dels delegats del centre per sumar-se a la vaga convocada pels dies 2 i 9  de març  per sindicats d'estudiants en contra de l'aplicaió  de la LOMCE i el 3 + 2, l'alumnat ha seguit el procediment establert a l'article 14, dret a la manifestació col·lectiva de discrepàncies del decret 121/2010 que estableix els drets i deures dels alumnes i les normes de convivència.

Per això us comunicam aquesta circumstància de vaga pels propers dijous 2 i 9  de març

D'aquest dret n'estan exclosos els alumnes que cursen 1r i 2n d'ESO a més dels alumnes de 4B d'ESO que no han presentat la preceptiva votació

Ben atentament,

Pere Morell. Director

Circular per a les famílies 1er batxiilerat A i B Imprimeix

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, dimarts, 7 de febrer, vàrem tenir una reunió els tutors de 1r de batxillerat A i B i la cap d’estudis amb les famílies per parlar sobre els problemes d’actitud que es manifesten en aquests grups a l’hora de fer classe.

L’equip de professorat dels vostres fills i filles, a la reunió de l’avaluació de seguiment, va manifestar la seva preocupació per als resultats que es preveuen a la 2a avaluació.

Per això, es va decidir convocar-vos a una reunió, per tal de poder manifestar i posar en comú les dificultats i preocupacions.

En primer lloc, creiem convenient recordar que els estudis de batxillerat són ensenyament postobligatori; això vol dir, que tot l’alumnat hi és voluntàriament, per decisió pròpia i/o familiar. Aquest fet implica assumir la responsabilitat i el deure de complir amb les normes de convivència del centre. De cap manera es pot permetre que el comportament d’un alumne impedeixi el dret a l’educació de la resta de companys. És més, el primer valor que hem de tenir present en entrar a l’aula és el del respecte per a la resta de persones amb qui compartim grup-classe.

Llegiu-ne més...

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>