IES Son Pacs - Portal extern
Circulars de direcció 2014-15

REUNIONS DE PARES I MARES: DIMARTS 23 DE SETEMBRE

Son Pacs, 22 de setembre del 2014

Benvolguts pares i mares del nostre alumnat:

Cada any dins els primers dies de curs feim una reunió general de tots els pares i mares amb l’equip directiu i els tutors dels vostres fills. Enguany vos convocam el proper DIMARTS 23 de setembre.

Fixau-vos bé quina és la reunió que vos interessa i a quina hora està convocada. És molt convenient que dugueu l’agenda escolar dels vostre fills perquè servirà per fer les reunions de tutoria.

Es tracta d’una reunió de famílies amb tutors i tutores, sense alumnes, i això ens facilita molt més l’organització.

(POSAU ESMENT EN SI ESTAU CONVOCATS A LES 19.00 O A LES 19.30 )

19.00 - El director i la cap d’estudis d’ESO rebrà a l’aula polivalent els pares i mares d’alumnes d’ESO que han començat aquest curs a l’Institut per primera vegada.

- El cap d’estudis de formació professional rebrà al laboratori de física i química els pares i mares d’alumnes de FPB i Mòduls voluntaris

- La cap d’estudis de batxillerat rebrà a l’aula B4 els pares i mares d'alumnes de primer de batxillerat (LOE).

- La coordinadora del BI rebrà l'alumnat que comença enguany el programa al laboratori de biologia

19'30 Cada un dels tutors o tutores d’ESO, batxillerat, FPB i mòduls voluntaris, rebran els pares i mares dels alumnes del seu grup.

L’aula d’aquesta reunió serà la que figura al dors d'aquest full .

20.30 Reunió de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes segons convocatòria que s'adjunta.

LA DIRECTORA.

M. Teresa Caimari Salaet.

HABILITAREM ZONA D’APARCAMENT AL CAMP DE FUTBOL QUE HI HA AL FONS DEL SOLAR DE L’INSTITUT

Darrera actualització de dimecres, 17 de setembre de 2014 17:01
Llegiu-ne més...

Assemblea ordinària de socis de l’APIMA Imprimeix

Benvolgudes famílies,

Per la present sou convocats a l’assemblea ordinària de socis de l’APIMA de l’IES Son  Pacs que tendrà lloc, dimarts dia 23 de setembre a les 20.30 h, a la sala de múltiples de  l’IES Son Pacs.

L'ordre del dia serà el següent:

1. Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de l'assemblea anual del 2013.
2. Presentació de la Memòria d'Activitats del curs 2013 ­- 2014.
3. Presentació de la Memòria Econòmica del curs 2013 ­- 2014.
4. Altres informacions.
5. Torn obert de paraula.

Palma, 15 de setembre de 2014

Immaculada Sureda
Secretària de l’APIMA de l’IES Son Pacs

Darrera actualització de dimarts, 16 de setembre de 2014 15:58

Calendari d'acollida curs 2014-15 Imprimeix
General alumnes

calendari-acollida-14-15

Darrera actualització de dilluns, 8 de setembre de 2014 10:40

Ajudes per a alumnes amb necessitat educativa de suport educatiu Imprimeix
Novetats 2014-15

Ajudes del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport per a l'alumnat amb necessitat específica de suport educatiu, per al curs 2014-2015

Us comunicam que està obert el termini per sol·licitar ajudes per a alumnes amb necessitat educativa de suport educatiu, associada a discapacitat o trastorn greu de conducta, els alumnes TDAH i d’altes capacitats hi són inclosos.

Podeu trobar la convocatòria i tota la informació a la corresponent pàgina de laweb de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats per a l'alumnat amb necessitat específica de suport educatiu, per al curs 2014-2015. Dins d’aquest apartat hi podeu trobar:

- Convocatòria oficial (BOE 169 de 12 de juliol de 2014)

- Sol·licitud oficial

- Instruccions per emplenar la sol·licitud

- Instruccions per a la tramitació de l’ajuda

També cal saber que:

• Les sol·licituds d'ajuda i de subsidi hauran d'emplenar-se telemàticament a través de la seu electrònica https://sede.educacion.gob.es a l'apartat corresponent a "Becas, Ayudas y subvenciones".

• Una vegada imprès el document en format PDF que es genera, s'ha de presentar, signat per el sol·licitant i els altres membres de la unitat familiar, en el centre on l'alumne hagi de cursar els seus estudis al 2014-2015, amb la documentació necessària.

• Els impresos i les instruccions també els podeu trobar a http://www.iessonpacs.cat i a la consergeria de l’institut.

• La documentació s’ha de lliurar a la secretaria de l’IES Son Pacs.

• Termini fins a 30 de setembre.

• Hi ha uns requisits generals i uns d’econòmics.

Per a més informació, us podeu adreçar a la Secció de Beques al telèfon 971177187 o al carreu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la i, també, per temes docents al Departament d’Orientació de l’IES Son Pacs.

IES Son Pacs, 12 de setembre de 2014

Teresa Caimari Salaet