IES Son Pacs - Portal extern
Prematrícula PAU 2n CFGS Imprimeix

pdfDescarregar

En compliment de l’Ordre EDU/3242/2010, de 9 de desembre, per la qual es determina el contingut de la fase específica de la prova d’accés a la Universitat (PAU) que podran realitzar els alumnes que estiguin en possessió d’un títol de tècnic superior de formació professional, de tècnic superior d’arts plàstiques i disseny o de tècnic esportiu superior i quivalents, a continuació, volem donar-vos les instruccions per als alumnes que desitgin presentar-se a la fase específica de les PAU de 2015.

Les dates de les PAU per a la convocatòria de juny seran els dies 9, 10 i 11 de juny, i per a la convocatòria de setembre, els dies 8, 9 i 10 de setembre.

Heu de tenir en compte que aquesta fase específica és voluntària i que el seu objecte és millorar la nota d’admissió per als ensenyaments universitaris oficials de grau que tinguin limitació de places.

Poden participar a la fase específica de les PAU els qui tinguin el títol de tècnic superior o els alumnes que hagin superat tots els mòduls teòrics.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració i restam a la vostra disposició al Servei d’Alumnes i Gestió Acadèmica, o a l’adreça electrònica < Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la ;.

Palma, 18 de febrer de 2015

La vicerectora d’Alumnes, Titulats i Ocupabilitat i presidenta de la comissió organitzadora de les PAU,

Margalida Payeras

Prematrícula PAU 2n Batxillerat Imprimeix

pdfDescarregar

A continuació us informam dels tràmits de matriculació dels alumnes que, amb el títol de batxiller, desitgin presentar-se a les PAU de 2015 i, com sempre, comptam amb la vostra participació.

Per altra banda, i per part vostra, us demanam que tingueu actualitzades al GESTIB les dades personals dels alumnes matriculats a segon de batxillerat, sobretot l’adreça electrònica i el número de mòbil, a fi que puguem tenir la informació correcta quan la Conselleria d’Educació i Cultura al juny i al setembre ens faci el traspàs d’informació.
Us agraïm per endavant la vostra col·laboració i restam a la vostra disposició al Servei d’Alumnes i Gestió Acadèmica, o a l’adreça electrònica < Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la >;.

Palma, 18 de febrer de 2015

Margalida Payeras

CIRCULAR NÚM. 7: FINAL DE TRIMESTRE Imprimeix
Circulars de direcció 2014-15

Benvolgudes famílies,

Durant aquesta setmana (del 19 al 20 de febrer) els vostres fills vos duran el butlletí de notes del segon trimestre. Els professors serem a la vostra disposició dimecres 25 de les 13 a les 14.30 per poder completar la informació sobre el rendiment. Vos recordam que aquest dia el professorat informa de la seva matèria i no fa tasques de tutoria.

Son Pacs, 18 de febrer 2015

LLIURAMENT PREMIS ESO A L'EXCEL·LÈNCIA CURS 2013-14 Imprimeix
Novetats 2014-15

Es lliuraren el divendres 13 de febrer a prop de 250 alumnes de Mallorca d’educació secundària obligatòria.

premis-excel-13-14-2

Els dos tipus de premis són:

A l’esforç personal: es concedeixen als alumnes que designen els centres d’entre aquells que estan proposats per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria i que consideren que, encara que no tinguin un expedient acadèmic brillant, han destacat per l’esforç personal i la dedicació mostrada per superar les dificultatstant personals com educatives o de l’entorn familiar o sociocultural, durant tota l’etapa d’educació secundària obligatòria. Cada centre pot proposar un alumne.

Al rendiment acadèmic excel·lent: es concedeixen a l’alumnat que ha finalitzat l’ESO amb una nota mitjana igual o superior a 9.

La Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats ha lliurat un diploma acreditatiu i un obsequi a cadascun dels alumnes.

premis-excel-13-14-1

La directora Maria Teresa Caimari amb els nostres premiats

Enllaç a l'article de la conselleria

Darrera actualització de dimecres, 18 de febrer de 2015 11:26

CIRCULAR NUM. 6 - Vaga alumnes 26 de febrer Imprimeix
Circulars de direcció 2014-15

Strikes 300

Benvolgudes famílies,

Davant la petició del SEPC de sumar-se a la vaga de dia 26 de febrer “Aturem l'EU2015! No al 3+2!” alguns del nostres alumnes han seguit les passes que tenen a l'agenda escolar “PERMISOS EXCEPCIONALS PER NO ASSISTÈNCIA “(Pàg. 32) per tal de poder participar-hi.

Per això us comunicam aquesta circumstància de vaga pel proper dijous dia 26 de febrer de 2015.

D'aquest procediment n'estan exclosos els alumnes de 1r cicle d'ESO, així com els grups 4AS, TMV22B i 1r i 2n de MVA32 per no haver presentat cap sol·licitud de permís.

Com a famílies podeu justificar l'absència i aquest dia les activitats de l'institut es desenvoluparan amb normalitat.

La directora,
Teresa Caimari Salaet.