IES Son Pacs - Portal extern
Vaga dia 8 de març Imprimeix
Novetats 2017-18

amb motiu del dia de la dona trerballadora

dona-treballadora

Benvolgudes famílies,

Davant la petició de la majoria absoluta dels delegats del centre per sumar-se a la vaga convocada per al dia 8 de març amb motiu del dia de la dona trerballadora, l'alumnat ha seguit el procediment establert a l'article 14, dret a la manifestació col·lectiva de discrepàncies del decret 121/2010 que estableix els drets i deures dels alumnes i les normes de convivència.

Per això us comunicam aquesta circumstància de vaga pel proper dijous 8 de març.

D'aquest dret n'estan exclosos els alumnes que cursen 1r i 2n d'ESO L'alumnat que decideixi no fer ús del seu dret a vaga serà atès pel seu professorat, o pels serveis mínims, realitzant les activitats didàctiques que es considerin oportunes.

Com a famílies podeu justificar l'absència. Les activitats de l'institut es desenvoluparan amb normalitat.

Ben atentament,

Pere Morell. Director

mujertrabajadora

Darrera actualització de dimecres, 7 de març de 2018 16:12

CANVIS EN L'AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE 2n de BATXILLERAT Imprimeix

calendari

Benvolgudes famílies,

El passat 25 de gener es va aprovar l’Ordre EDC/42/2018 on es determinen les característiques, el disseny i el contingut de l’avaluació de Batxillerat per a l’accés a la Universitat (PBAU) per al curs 2017/2018. Per això, aquest curs escolar es veurà modificada la convocatòria d’exàmens de l’avaluació extraordinària de 2n de Batxillerat i la convocatòria extraordinària de les PBAU (Prova de Batxillerat d’Accés a la Universitat); d’aquesta manera, el que fins ara era la convocatòria de setembre canviarà les seves dates. Els exàmens de recuperació de setembre dels grups de 2n de Batxillerat passaran a la darrera setmana de juny i les PBAU, que fins ara eren al mes de setembre, passaran a la segona setmana de juliol. El nostre alumnat ja ha rebut la informació per part dels seus tutors. Estam a la vostra disposició per a qualsevol dubte que pogueu tenir.

Aquest canvi no afecta l’alumnat d’ESO ni l’alumnat de 1r de Batxillerat.

L’Equip directiu

IES Son Pacs, 6 de febrer de 2018

Darrera actualització de dimecres, 7 de febrer de 2018 09:59

PROGRAMA D'ACOMPANYAMENT ESCOLAR PER AL CURS 2017-18 Imprimeix

Benvolgudes famílies,
El nostre centre sol?licitarà al Servei d’Innovació Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat la participació al PROGRAMA D’ACOMPANYAMENT ESCOLAR del curs 2017-18. Aquest programa pretén oferir un reforç a l’alumnat del centre que ho necessiti. Si estau interessats que els vostres fill/-es puguin participar d’aquesta ajuda, ho poden comunicar al tutor/-a del seu grup.

L’equip directiu

IES Son Pacs, 8 de gener de 2018

Circular atenció famílies 1r trimestre Imprimeix
Novetats 2017-18

Volem recordar-vos que dimecres 20 de desembre, entre les 14.05 i les 15h, el professorat de l’IES Son Pacs romandrà al centre per atendre les vostres consultes.

Recordau que si no teniu temps de parlar amb tots els professors, podeu demanar hora per ser atesos. Tot el professorat disposa d’una hora setmanal d’atenció a famílies.

Aprofitam per dir-vos que divendres, 22 de desembre (darrer dia del trimestre) l’horari lectiu serà de les 8 a les 12.55h.

L’equip directiu

IES Son Pacs, desembre-2017