Butlletí de notícies

Si vols subscriure't al butlletí de notícies emplena els següents camps. Tria el nivell educatiu i posa el teu nom i correu electrònic.
Termes i Condicions
IES Son Pacs - Portal extern
Calendari exàmens lliures FP Imprimeix

Proves d'accés lliures de Formació Professional

Darrera actualització de dimarts, 15 d'abril de 2014 16:15

CIRCULAR NÚM. 12: FINAL DE TRIMESTRE Imprimeix

Benvolgudes famílies,

A finals d'aquesta setmana els vostres fills vos duran el butlletí de notes del primer trimestre. Els professors serem a la vostra disposició dimecres 9 de les 13 a les 14.30 per poder completar la informació sobre el rendiment. Vos recordam que aquest dia el professorat informa de la seva matèria i no fa tasques de tutoria.

Dimecres 16 serà el darrer dia del trimestre i per aquest dia s'han dissenyat activitats solidàries fins a les 13 h. A aquesta hora partiran del centre els autobusos de transport escolar.

Per l'equip directiu,
Antoni Quintana, director

CIRCULAR NÚM. 10 Imprimeix

pdfDescarregar

Vaga alumnes 27 de febrer.

El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans ha convocat vaga per manifestar-se en contra de les reformes educatives dels dos darrers anys.

L'alumnat ha seguit les passes regulades a l'article 14 del decret 121/2010 en temps i forma. Així, doncs, atenent a la normativa vigent, l'alumnat que aquest dia no assisteixi a classe podrà justificar les seves faltes al·legant “inassistència per motius de discrepància amb les decisions educatives”.

Aquest dia el professorat complirem el nostre horari i en cap cas s'avançaran classes. La decisió última sobre l'assistència d'aquest dia correspon a les famílies.

D'aquest procés queden exclosos els alumnes de primer i segon d'ESO.

Festius febrer i març

Segons el calendari escolar d'aquest curs, el divendres 28 de febrer és la festa escolar unificada. A més, el consell escolar determinà que un dels festius triats pel centre era el 3 de març, així doncs feim pont des del 28 al 3, ambdós inclosos.

Son Pacs, 18 de febrer del 2014

Antoni Quintana Torres

Darrera actualització de dimecres, 19 de febrer de 2014 18:47

CIRCULAR NUM.11 Imprimeix

Benvolgudes famílies,

Des de fa varis cursos escolars tenim en marxa la Consulta Jove amb el centre de salut de Camp Redó. Emmarcat en aquest projecte, durant els propers dies es passarà a l’alumnat un qüestionari voluntari i anònim per conèixer els seus hàbits de salut.

Aquesta informació serà analitzada per poder prioritzar les àrees d’intervenció que es fan conjuntament amb els professionals de la salut.
Si voleu més informació o si no voleu que el/la vostre/a fill/a contesti al qüestionari podeu contactar amb l’orientador.

Agraïm la vostra col·laboració, que estam convençuts pot ser de gran utilitat pels vostres fills/es i aprofitem per saludar-vos

atentament.
Son Pacs. 21 de febrer de 2014

Darrera actualització de divendres, 21 de febrer de 2014 20:30

El pas de primària a secundària Imprimeix

Extracte:

És important conèixer com viu l'alumnat el pas de primària a secundària pels següents motius:

• Detectar problemes.
  • Informar als centres de primària.
  • Informar al consell escolar del centre.
  • Obtenir informació per poder prendre decisions.
  • Preveure accions per cursos propers.

Per tot això, des del curs 2009-10, dins el mes de gener feim arribar a les escoles de primària els resultats de la primera avaluació del seu alumnat i els resultats de la consulta que feim als alumnes i que tenen a veure amb la necessitat de canvis d'hàbits en l'estudi.
Aquestes dades de la consulta també ens serveixen per fer la difusió de l'oferta educativa del proper curs. A les famílies les agrada saber, amb precisió, com afronta l'alumnat el canvi.

...

pdfDescarregar fitxer