IES Son Pacs - Portal extern
Renovació Consell Escolar Imprimeix

A TOTA LA COMUNITAT ESCOLAR

Durant el primer trimestre d’aquest curs hem de renovar una meitat del Consell Escolar i per això haurem d’elegir tres representants dels professorat, un representant dels pares i mares dels alumnes, dos representants dels alumnes, i un representant del personal d’administració i serveis. A més l’ajuntament de Palma, l’APIMA i l’organització empresarial o l’entitat laboral que la Conselleria d’Educació ens indiqui, hauran de designar també un representat.

L'Ordre de 21 d'octubre de 2002 (BOIB Núm. 129, 26/10/2002) regula la constitució d’una JUNTA ELECTORAL que haurà d’ordenar tot el procés d’eleccions i que haurà d’estar formada pel Director del Centre que la presidirà, un representant del professorat, un representant dels pares i mares, un representant de l’alumnat i un representat del personal d’administració i serveis.

Per tot això es fa saber que el proper divendres 3 d'octubre a les 10 hores, a la biblioteca de l’Institut i en acte públic s’escolliran per sorteig i es designaran les persones que hauran de formar l’esmentada Junta Electoral.

Palma, 30 de setembre de 2014

LA DIRECTORA

M. Teresa Caimari Salaet

Problemes amb transport escolar fins a Puigpunyent Imprimeix

30 SETEMBRE 2014

A l’atenció de les famílies d’alumnat d’ESO que és usuari de transport escolar fins a Puigpunyent.

Us informam que el passat més de març i dins el termini establert per la normativa, l’institut va comunicar a la Conselleria la previsió d’alumnes que durant el curs 2014 2015 utilitzaria la línia de transport escolar a Puigpunyent.
La nostra previsió era de més de 55 alumnes i recordàvem a la Conselleria que aquesta línia era compartida amb els altres instituts de la zona. Per tant un sol autocar no era suficient.
Finalment la nostra previsió s’ha vist confirmada i entre els quatre Instituts, són més de 67 els alumnes que tenen dret al transport fins a Puigpunyent.
Atès que la Conselleria únicament ha contractat un autocar amb 55 places, els alumnes no hi caben.
Aquest problema es veu agreujat els dimecres, ja que els altres dies, les famílies d’alguns dels alumnes que tenen dret al transport, els venen a cercar personalment.
Hem exposat el problema a la Conselleria i avui hem rebut la resposta on es comprometen a fer els canvis pertinents per donar un servei de transport de qualitat, però degut a la complexitat del tema ens demanen un poc de paciència i també disculpes per les molèsties sofrides.

Fins que ens arribi la solució, els dies que l’autocar es trobi amb més usuaris del que la capacitat del vehicle permet i per motius de seguretat, l’autocar no partirà, (sol passar el dimecres a les 13h.) Demanam a les famílies que puguin que vengueu a cercar personalment els vostres fills.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

LA DIRECTORA

Teresa Caimari Salaet

Darrera actualització de dimarts, 30 de setembre de 2014 10:09

Horaris de visita dels tutors. CURS 2014-15 Imprimeix
General alumnes

horaris-visita-tutors-14-15

Darrera actualització de dimarts, 30 de setembre de 2014 11:53

Circular Famílies principi de curs Imprimeix
Circulars de direcció 2014-15

REUNIONS DE PARES I MARES: DIMARTS 23 DE SETEMBRE

Son Pacs, 22 de setembre del 2014

Benvolguts pares i mares del nostre alumnat:

Cada any dins els primers dies de curs feim una reunió general de tots els pares i mares amb l’equip directiu i els tutors dels vostres fills. Enguany vos convocam el proper DIMARTS 23 de setembre.

Fixau-vos bé quina és la reunió que vos interessa i a quina hora està convocada. És molt convenient que dugueu l’agenda escolar dels vostre fills perquè servirà per fer les reunions de tutoria.

Es tracta d’una reunió de famílies amb tutors i tutores, sense alumnes, i això ens facilita molt més l’organització.

(POSAU ESMENT EN SI ESTAU CONVOCATS A LES 19.00 O A LES 19.30 )

19.00 - El director i la cap d’estudis d’ESO rebrà a l’aula polivalent els pares i mares d’alumnes d’ESO que han començat aquest curs a l’Institut per primera vegada.

- El cap d’estudis de formació professional rebrà al laboratori de física i química els pares i mares d’alumnes de FPB i Mòduls voluntaris

- La cap d’estudis de batxillerat rebrà a l’aula B4 els pares i mares d'alumnes de primer de batxillerat (LOE).

- La coordinadora del BI rebrà l'alumnat que comença enguany el programa al laboratori de biologia

19'30 Cada un dels tutors o tutores d’ESO, batxillerat, FPB i mòduls voluntaris, rebran els pares i mares dels alumnes del seu grup.

L’aula d’aquesta reunió serà la que figura al dors d'aquest full .

20.30 Reunió de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes segons convocatòria que s'adjunta.

LA DIRECTORA.

M. Teresa Caimari Salaet.

HABILITAREM ZONA D’APARCAMENT AL CAMP DE FUTBOL QUE HI HA AL FONS DEL SOLAR DE L’INSTITUT

Darrera actualització de dimecres, 17 de setembre de 2014 17:01
Llegiu-ne més...

Assemblea ordinària de socis de l’APIMA Imprimeix

Benvolgudes famílies,

Per la present sou convocats a l’assemblea ordinària de socis de l’APIMA de l’IES Son  Pacs que tendrà lloc, dimarts dia 23 de setembre a les 20.30 h, a la sala de múltiples de  l’IES Son Pacs.

L'ordre del dia serà el següent:

1. Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de l'assemblea anual del 2013.
2. Presentació de la Memòria d'Activitats del curs 2013 ­- 2014.
3. Presentació de la Memòria Econòmica del curs 2013 ­- 2014.
4. Altres informacions.
5. Torn obert de paraula.

Palma, 15 de setembre de 2014

Immaculada Sureda