IES Son Pacs - Portal extern

Circulars de direcció 2014-15

Benvolgudes famílies,

pdfDescarregar

Durant aquesta setmana (del 16 al 20 de març) els vostres fills vos duran el butlletí de notes del segon trimestre. Els professors serem a la vostra disposició dimecres 25 de les 13 a les 14.30 per poder completar la informació sobre el rendiment. Vos recordam que aquest dia el professorat informa de la seva matèria i no fa tasques de tutoria.

Dilluns 1 d'Abril serà el darrer dia del trimestre, ens acomiadarem amb “IV jornades Solidàries”, on els alumnes participaran en diferents tallers durant el matí .A les 13h. partiran del centre els autobusos de transport escolar.

Son Pacs, 17 de març de 2015.

CIRCULAR NÚM. 8: ENQUESTA CONVIVÈNCIA Imprimeix
Circulars de direcció 2014-15

Benvolgudes famílies,

survey-green

Com és habitual des de fa uns anys per valorar el clima de Convivència del nostre centre passam una enquesta als alumnes, famílies i professorat.

L'enquesta va dirigida als pares que tenen els fills matriculats a ESO, FPB i PQPI.

La trobareu a la pàgina web. del centre http://enquestes.iessonpacs.cat/index.php?sid=66549&lang=ca
i la podreu contestar del 11 al 25 de març.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

L'equip directiu.

Son Pacs 10 de març 2015

Darrera actualització de dimecres, 11 de març de 2015 15:54

Transtorns alimentaris a l'adolescència Imprimeix
Novetats 2014-15

sessio transtorns alimentaris

Prematrícula PAU 2n CFGS Imprimeix
Novetats 2014-15

pdfDescarregar

En compliment de l’Ordre EDU/3242/2010, de 9 de desembre, per la qual es determina el contingut de la fase específica de la prova d’accés a la Universitat (PAU) que podran realitzar els alumnes que estiguin en possessió d’un títol de tècnic superior de formació professional, de tècnic superior d’arts plàstiques i disseny o de tècnic esportiu superior i quivalents, a continuació, volem donar-vos les instruccions per als alumnes que desitgin presentar-se a la fase específica de les PAU de 2015.

Les dates de les PAU per a la convocatòria de juny seran els dies 9, 10 i 11 de juny, i per a la convocatòria de setembre, els dies 8, 9 i 10 de setembre.

Heu de tenir en compte que aquesta fase específica és voluntària i que el seu objecte és millorar la nota d’admissió per als ensenyaments universitaris oficials de grau que tinguin limitació de places.

Poden participar a la fase específica de les PAU els qui tinguin el títol de tècnic superior o els alumnes que hagin superat tots els mòduls teòrics.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració i restam a la vostra disposició al Servei d’Alumnes i Gestió Acadèmica, o a l’adreça electrònica < Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la ;.

Palma, 18 de febrer de 2015

La vicerectora d’Alumnes, Titulats i Ocupabilitat i presidenta de la comissió organitzadora de les PAU,

Margalida Payeras

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>