IES Son Pacs - Portal extern
PROGRAMA D'ACOMPANYAMENT ESCOLAR PER AL CURS 2017-18 Imprimeix

Benvolgudes famílies,
El nostre centre sol?licitarà al Servei d’Innovació Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat la participació al PROGRAMA D’ACOMPANYAMENT ESCOLAR del curs 2017-18. Aquest programa pretén oferir un reforç a l’alumnat del centre que ho necessiti. Si estau interessats que els vostres fill/-es puguin participar d’aquesta ajuda, ho poden comunicar al tutor/-a del seu grup.

Atentament,

L’equip directiu

IES Son Pacs, 8 de gener de 2018

Circular atenció famílies 1r trimestre Imprimeix
Novetats 2017-18

Volem recordar-vos que dimecres 20 de desembre, entre les 14.05 i les 15h, el professorat de l’IES Son Pacs romandrà al centre per atendre les vostres consultes.

Recordau que si no teniu temps de parlar amb tots els professors, podeu demanar hora per ser atesos. Tot el professorat disposa d’una hora setmanal d’atenció a famílies.

Aprofitam per dir-vos que divendres, 22 de desembre (darrer dia del trimestre) l’horari lectiu serà de les 8 a les 12.55h.

Atentament,

L’equip directiu

IES Son Pacs, desembre-2017

Col·laboració en la campanya de Càritas Mallorca. Imprimeix

caritas-mallorca-horitzontal

pdfDescarregar

Ens dirigim a vosaltres,com altres anys en arribar aquestes dates, per demanar la vostra col·laboració en la campanya de Càritas Mallorca.

Es tracta de col·laborar en les seves campanyes de recollida:

1. D’ALIMENTS que Càritas fa per cobrir les necessitats més urgents de persones i famílies. Des del centre de distribució d’aliments de Càritas ens han dit que necessiten OLI, CONSERVES en general (TONYINA,...), LLET, CEREALS per berenar (tipus Corn Flakes, crispis,...), DETERGENT DE ROBA i BOLQUERS.

2. I també en les de recollida de ROBA (qualsevol tipus de roba, llençols, cortines, sabates,...) i JOGUINES (usades, rompudes, incompletes i noves).

Tot això, ho enviarem als seus tallers de triatge (recuperació i reciclatge de roba i de joguines). Aquests tallers tenen la finalitat de donar feina a persones en procés d’inserció.

Càritas s’encarrega de muntar les saques per la recollida dels aliments, de la roba i de les joguines dintre del recinte de l’institut. Els vostres fills només hauran de dur-ho a l’institut i dipositar-ho en aquestes saques. En els seus tallers,Càritas ho distribuirà, triarà i reciclarà per tal que les persones que allí fan feina puguin continuar tenint-ne.

La recollida començarà aquesta setmana i acabarà el dia 19 de gener.

Us saluden cordialment i us donen les gràcies per la vostra col·laboració:

La comissió de Solidaritat de Son Pacs

Darrera actualització de divendres, 1 de desembre de 2017 09:58

Actes del procés de sel·lecció. Projecte Erasmus+ III 17-18 Imprimeix

erasmus-cofinanciat-240px

fp-logo-transp-240px

Actes provisionals del procés de sel·lecció:

Alumnes

Professorat

CALENDARI D’EXÀMENS DE RECUPERACIÓ DE PENDENTS D’ESO I DE 1r DE BATXILLERAT CURS 2017-18 Imprimeix

Descarregau el fitxer adjunt

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 Següent > Final >>